20070917

等我,望穿秋水都要等我

jt你要等我,你望穿秋水都要等我。我本來可以有千言萬語給你,可是我不得不承認,我失去了話語的能力。我沉溺,我啞口無言,我放縱,我任性,我不寫就是不寫,我不律已,我沉默,我不胡言亂言,我懶惰,我倚賴,我反覆,我馬虎,我強求,我這樣,我那樣,我不知所謂。我混亂而盲目,我不知所謂,我將千言萬語都吞回去,我發脾氣,我納悶,我失去了,我尋不回,我等它回來,我千言萬語的能力,我望穿秋水都等你,jt你望穿秋水都要等我。

3 則留言:

jT 說...

仆街, 如果我唔想望穿秋水咁又點呀?

jT 說...

我希望十月頭歸家一陣, 你要離港工幹的話我會將你閹割。

你最好可以0既話, 麻煩0下你0黎我極近你公司0既家過0下夜。

我唔會俾錢你 by the way.

哈哈哈哈~~~

Caramel 說...

第一,你唔望咪唔望囉!第二,我不離港工幹,第三,不要將我當做你那些文章主角,至少我沒法比你閹,哈哈!第四,你當我係乜野,去你屋企過夜要比錢我?你去英國讀屎片呀?思想不知所謂...