20060803

慶生

前幾天是在下的生日,就是廿幾年前我出生那天。我和唯一在我生日之前問我想做乜的朋友說過想低調,生日就低調下來,真的,本該就是如此。上年熱熱鬧鬧,真 的只是高調地給大家一個位置去飲酒。今年靜下來,知道自己只是長大了的嬰兒在六合彩的搞珠盤裡游來游去,年長了也不等如成長了,確是沒啥好慶祝。然後,只 要低調,其實真的會少了許多沒必要的對答和祝賀,而那天聽到生日快樂的,也真的會快樂起來,因為那些人真的無啦啦記你在心中。然後,也有人跟我說唔好意思 呀,唔記得左!補請吃飯兩餐在輪候。說真的,我半點也不介意,因為我也會忘記你的生日,不在今年,也總有一年,將心比記,你怪不得我,我也不怪你。然後, 那些補祝的...補鬼補馬咩...過左就過左,當生日都沒啥好慶祝時,無啦啦做乜要請吃飯。唔記得咁過左人地生日然後想請吃飯補祝的,其實好兀突囉,個人 認為,俾我我會詐唔知就算囉,我亦希望大家咁對我,如果睇完呢篇發覺自己唔記得左又妄想想做D事的人。其實,補祝唔係壞事,只係我根本唔會覺得係一回事。 話唔介意,自己又真係係生日畫分左一些人。禮物法國私房菜長途電話SMS本港電話,多謝,心領神會。我會記得今年有你們。

1 則留言:

匿名 說...

best regards, nice info »